Den första snön för detta året



Idag såg jag den första riktiga nyfallna snön. Blev så glad när jag vaknade, kunde knappt tro det. Dagen innan min födelsedag med, hoppas bara att snön är här för att stanna denna gången, och inte att den smälter bort. Spelar även mariah Careys julmusik på högvolym och dansar omkring. December gör mig så himla glad, önskar ibland att månaden varade lite längre, men om den hade gjort det, så hade man nog kanske inte längtat efter den lika mycket varje år..

Nu ska jag iallafall ta på mig snö-skorna och åka iväg för att hämta ett paket på posten! På tal om paket.. så fixade jag till en liten vinter-header. Tycker att den är söt! Nej, nu måste jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0