kom-ihåg-lista



Imorgon, tisdag har jag varit hemma en hel vecka med min fot. Trodde att jag skulle vara tillbaka i skolan idag - efter att ha suttit hemma ett helt lov, men jag hade visst fel. Dumma fot. 3prov har jag denna veckan. Men vad ska man göra? Hjälper inte att stressa eller att få panik...

Så därför har jag gjort en kom-ihåg-lista, igen. Är en expert på att skriva massa listor, men sedan glömma de och efter ett tag tappas de bort. Men denna gången ska jag utföra varje punkt på listan. Börjar med spanskan. På tal om inget, så har jag tappat bort min rosa-hudsalva som jag köpte i oktober. Så det är jag också en bra på, att tappa bort saker.



Kommentarer
Postat av: hanna

Åh jag förstår precis hur du menar. Jag skriver listor Jämt. Sen gör jag aldrig det som står och de glömms bort..

krya på dig!

2008-11-03 @ 17:02:20
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/
Postat av: Stephanie

hanna: Jag har faktist lyckats med min lista nu, så det känns bra :)

Tack!! :)

2008-11-09 @ 20:11:12
URL: http://floordrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0