te + oreos



Denna helgen gick över alldelles för fort. Tog en plugg-paus, och ångrar det lite nu. Men jag känner ändå, att man måste lägga undan böckerna ibland, man kan ju inte hålla på med skolan hela tiden. Det mår man inte bra utav, iallafall inte jag. Men jag får ta tag i plugget efter att jag gjort lite te och tagit fram oreos. Mums, det är nog nästan det bästa jag vet. Synd bara att det tar slut så snabbt. Förresten, känns som om jag alltid sitter med samma problem + te varje kväll, kanske har det helt enkelt blivit en vana?

Färgade även håret idag, gjorde det brunare. Efter ett tag försvinner ju alltid lite av färgen så jag kände att jag behövde färga om det. Passar även bra nu innan Stockholms-resan med. Men jag har fortfarande inte fått bort all färg från halsen och pannan hah. Men det gör inte så mycket, jag får fixa det sen, tycker ändå att det är lika kul att färga om håret varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0