Tänka sig att jag sitter här igen med en kopp te



Tänka sig att jag sitter här igen med en kopp te, när jag egentligen borde stänga av datorn och plugga. Jag måste verkligen skärpa mig, på riktigt och ta tag i viktigare saker istället.

Var i båstad idag och åt lunch/fikade på ett väldigt mysigt cafe - tacopaj, *mums*. Continental har jag för mig att det hette. Dit måste jag åka flera gånger. Först var det väldigt mörkt ute och regnet kom, men sedan klarnade det plötsligt upp lite. Vi körde längs havet, genom landet och utsikten var helt underbar som alltid. Hade gärna viljat ta bilder, men jag glömde min gamla kamera hemma. Nu ska jag iallafall leta upp min mörka-choklad och försöka ta tag i plugget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0