imorgon börjar ju skolan igen



Just nu känner jag mig lite ledsen.. imorgon börjar ju skolan igen. Var sjuk under nästan hela lovet, och min efterlängtade malmö resa med Karin blev inte av.

Men om jag ska fokusera på det positiva lite istället, så har jag hunnit ta det lugnt en hel del istället och kunnat bli frisk utan att stressa en massa - inte öppnat en endaste skol-bok, mysiga fikor, tagit promenader i snön + snöbollskrig.. Så på det hela, så måste jag väl vara ärlig och erkänna att jag är rätt nöjd ändå med lovet. Och malmö ska jag ju till ihelgen istället! Då har jag ju alltid något att se fram emot och kämpa för denna veckan. Nu ska jag gå och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Frederika

haha, jag svarar faktiskt nu! :) hehe, ja tycker jag med! hoppas de kommer användas flitigt nu! :) skulle vart snyggt med dina jackor jag testade till (A) heheh..

2009-03-02 @ 21:16:40
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0