snabb tur till båstad



Vaknade idag vid ungefär halv 10 sedan somnade jag om igen och vaknade kl halv 1, brukar faktist aldrig sova så sent, men idag gjorde jag visst det. Efter att jag ätit frukost och klätt på mig åkte jag och pappa ner till båstad. Det var faktist riktigt mysigt, även om all snö var borta igen så var solen framme, inte ofta man ser den nu på vintern. Vi tog en kaffe var i solen på något torg, även en varm-korv med ketchup slank ned, gott!

Det är något speciellt med att sitte ute och fika eller äta, men riktigt varför vet jag inte. På något sätt smakar det bättre, kanske beror det på den friska luften. Dessutom är en varm kaffe helt underbart när man sitter och halvfryser utomhus. Iallafall, efter det gick vi vidare över torget till en liten affär som jag aldrig vart i förrut. Där fick jag med mig två fina plagg och sådant gör mig alltid glad. Sedan det åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Frederika

mowhihi, vill se dina plagg du köpte (a)

2009-02-09 @ 22:47:31
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0