Helgen efter hade han köpt den i malmö


För några timmar sen satt jag och lyssnade på Etta James. 'At last' är så himla bra,  den går på någon reklam just nu, minns bara inte riktigt vilken. Pappa hade hört den när han kollade på tv och bad mig leta upp den. Bra som jag är hittade jag den, och helgen efter hade han köpt den i Malmö, yey!

Har vart vaken nu väldigt länge och ska upp igen om 4-5timmar, så passar nog rätt så bra att jag stänger av datorn nu. Annars lär jag aldrig somna, utan sitter här istället resten utav natten. Har nog inte riktigt vant mig än efter jullovet, att somna tidigt..(?)(Hm.. vad innebär tidigt egentligen efter ett lov?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså hur man kan redigera sådant roligt och fint! bara ett litet tips? :)

2009-01-10 @ 17:05:32
URL: http://jatterstrom.blogg.se/
Postat av: ellen

vad kul med ny musik, hennes ska jag genast kolla upp (snyggt omslag liksom)

2009-01-13 @ 22:44:26
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0