så många olika händelser att jag knappt minns alla



De flesta har skrivit långa listor om året som gick och även att så mycket hände.. inte för att försöka vara just likadan, men för mig var det samma. Just 2008 innehöll så många olika händelser, att jag knappt minns alla. Kanske skulle man ha haft en slags dagbok av något slag där man kunde antecknat viktiga eller roliga händelser. Det har ju då inte jag haft.. Kanske något att ha detta året? Finns så mycket jag minns med olika tankar och känslor inblandade. Jag skulle kunna rabbla upp allt här - men det gör jag inte. Tänker anteckna det jag minns på ett paper och sedan spara det någonstans. 2008 kommer jag aldrig att glömma, och detta är inget jag säger om varje år, utan detta året var speciellt. Nog tjajat om det, 2009 - nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Frederika

hihi, diamant berlocken du fick utav mig! :)

2009-01-05 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0