Man mår bra utav att få saker gjort!



Har äntligen börjat ta tag i allt plugg vilket känns skönt. Man mår bra utav att få saker gjort! Idag har jag lagt upp redovisningen utav mig själv för ledarskapen. Känns rätt nervöst, men jag hoppas på att det kommer gå bra.. Det blir vad det blir.

Nu ska jag ta och göra en hårinpackning. Mitt hår har börjat säga ifrån och strejka genom slitna toppar vilket jag inte alls tycker om, för det betyder bara en sak... klippning hos frisören...... Haha, på tal om slitet hår. Cecilia sa en väldigt rolig kommentar igår (jag tyckte det var kul iallafall), när jag hörde det kunde jag inte låta bli att skratta rätt ut.

Cecilia: "Mitt hår är så slitet, att mina toppar är kluvna ända upp till min hårbotten".

Kommentarer
Postat av: Frederika

svar; hihi tyst med dig rumpiii, nu kollar jag ju massor! :)



måste också klippa mig :(

2009-10-14 @ 09:30:17
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0