Medan jag satt på bussen märkte jag plötsligt hur det snöade ute





I fredags fick jag springa till busshållsplatsen då det regnade ute och någon regnjacka eller ett paraply hade jag inte med mig, utan jag hade endast min skinnjacka som skydd. Medan jag satt på bussen märkte jag helt plötsligt hur det snöade ute. Det hade alltså gått från regn till snö. I oktober. Är det ens möjligt?

Jag som älskar snö, kunde inte sluta le. Skickade ett litet meddelande till mina amigos för att dela med mig utav min lycka då jag satt ensam på bussen. Fick en del roliga svar tillbaka haha, de var inte lika glada över snön som jag var märkte jag.. På svenskan kunde jag inte låta bli att ta bilder, även om man inte ser så bra, så snöade det då iallafall!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

å, härliga bilder. kyrkogårdar är fint, speciellt på hösten.



tack! jodå. det var en fin stund.

2009-10-18 @ 23:24:11
URL: http://puss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0