Suttit i en halvtimme och gjort ingenting


Just nu sitter jag med Cecilia i ett tomt klassrum. I snart en halvtimme har jag suttit och tittat på henne, medan hon snart skrivit klart ett helt A4 på datorn. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag kommer inte riktigt igång. Kanske är det för att jag själv inte är van vid att plugga vid denna tiden, eller så bara beror det på uteblivandet utav kaffe idag haha! Borde kanske köpa en kopp-kaffe sen när jag ändå går förbi cafeterian. Vid 2 ska vi titta på slutproduktionen utav detta årets danselever, så förhoppningsvis får jag något gjort efter det när vi ska sätta oss och plugga igen, för det behöver jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0