Solen har tittat fram, även jag



Solen har tittat fram i några dagar nu, (även jag på bloggen nu) och igår stekte det på riktigt ordentligt. Inte bara brände jag min stackars näsa, utan jag åt även årets första glass utomhus i tylösand, Mayan mystica tror jag den hette. Min favorit års-tid är ändå hösten, men våren är rätt mysig den med. Speciellt i skolan, då på rasterna man kan sitta mot väggen och känna värmen.

Jag är sådan som endast bränner mig hela tiden (knappt det, fast jag har massa solkräm dessutom) och mot sommarens slut ser jag ut som min syster gör året om. Brun-utan-sol är inte direkt någon favorit heller, men vet ni vad, jag klarar mig även om det då gäller att jag bländer varenda kotte på stranden. Så på med solglasögonen, för till stranden ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0