Twilightsweden fyller 1 år



Idag fyller min och Jennifers hemsida, 'twilightsweden' 1 år. Det känns faktist helt otroligt hur detta året har gått så snabbt, och hur mycket vi vart med om egentligen! Vet knappt ens vad jag ska börja.. länkar istället till inlägget på hemsidan. Man blir verkligen rörd när man tänker tillbaka på allt, och jag har aldrig ens kunnat drömma om att detta skulle hända oss. På något sätt önskar man att tiden kunde tas tillbaka, och man kunde uppleva allt igen, för det har verkligen, på riktigt, varit en helt underbar resa, som jag hoppas aldrig tar slut (eller ja, den kan ju vänta ett år eller två iallafall, sedan kanske den kan nå sin slut destination ;D ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0