alla-hjärtans-dag



Alla-hjärtans-dag.
Vissa tycker att dagen är överskattad, andra vet inte ens om att det är just den dagen idag. En del gör det till en mysig dag med sina närmaste, andra gör små överaskningar till sin käraste. Alla tycker vi ju olika, så väldiga diskussioner om det kan bli rätt tjatiga. Bara man gör det man själv tycker att man borde göra en sådan här dag. Jag ska ha det mysigt, läsa en bra bok om kärlek och dricka något gott te. Ett rött band, med en rosett på sitter runt min midja och snart ska jag gå hem till min mamma och fika lite. Hoppas på att min syster bakat något gott.. Innan dess ska jag även gå med tidningen till min farmor och korsodet som jag bundit en röd rosett runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0