lite sådär gammaldags med söta tapeter





 

För ungefär två veckor sedan, åkte jag till båstad. Åker dit ibland under helgerna. På sommaren brukar jag äta våfflor i det röda torpet högt uppe på en kulle, som man kan se ifrån vägen. Där är det så fint, en stor kulle med bord på olika platser som man får leta upp längs stigarna, och en helt underbar utsikt. Man ser faktist ändan hem till mig därifrån, eller ja, stranden iallafall.

Under vintern, medan torpet varit stängt, har jag istället fikat på andra ställen. En utav de är; La continental. Även där är det väldigt mysigt, lite sådär gammaldags med söta tapeter. Finns även så att man kan sitta ute på sommaren, men när just vi var där, för som sagt två veckor sen, blåste det lite väl mycket, så vi satt inne istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0