Halloween











Jag firade min Halloween tillsammans med Cecilia! Det var riktigt läskigt ;) Blodbål, läskigt godis, pump-muffins, massa tända ljus + blod-glass som ingen utav oss orkade äta upp + Två läskiga filmer till det. Tror att ena var rumänsk och den andra var 'låt den rätta komma in'. Gömde mig bakom en kudde, under en filt under den största delen utav den rumänska filmen. Haha, Cecilia gömde sig bakom mig ibland också, fast det erkänner hon nog inte i eftergand. För att trycka undan ljudet började jag nynna på en vaggvisa vid ett tillfälle... det är ju verkligen normalt då den ofta är med i skräckfilmer... minns dock inte vilken det var nu i efter hand.

Hade tänt massa ljus överallt för att få till en läskig känsla, med musik i bakgrunden från läskiga filmer. Vid ett tillfälle backade jag in i ett ljus med huvudet.. trodde att allt mitt hår skulle brinna av.. efter det undervek Cecilia ljusen vilket är helt förståligt.

Dessutom smakade vi även chipsen med bearniese(?) sås. Ingen direkt hit, men de var helt okej.


Kommentarer
Postat av: Frederika

wow, du uppdaterar! & du har använt din kamera! fina bilder :) när kommer bilderna jag fotade upp? :(

2009-11-09 @ 08:28:01
URL: http://totally.blogg.se/
Postat av: Cece

Så fina bilder, så fina muffins! Och bålen blev vistt bra fotad :P

Åh! Det var en jätterolig kväll! Tack för den krama

2009-11-09 @ 20:30:15
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0