Fredagen kom och Monki öppnades


(Bild tagen ifrån min systers blogg.)

I fredags öppnade Monki i Halmstad. Blandade känslor kring det, men nu är det som det är. Min syster hittade dessa på Monki's hemsida några dagar innan affären öppnade och när hon visade de för mig bestämde vi direkt att de skulle vi helt enkelt ha.

Fredagen kom och Monki öppnades. Medan jag satt i skolan gick min syster dit och hittade skorna. Direkt efter att jag slutade skyndade jag mig dit, gav henne pengarna och vi köpte skorna!!! Dock så passade de inte mig sedan när jag kom hem och provat det.. De var för stora.. Besvikelsen bubblade inom mig, men kunde inte direkt göra något åt det. Nu så står de i affären igen om ingen köpt de än och jakten har börjat efter ett par nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0