Klicka mig in på olika bloggar



Jag läser en del bloggar som jag klickar mig in på varje dag. Varje gång jag hittar en ny jag gillar lägger jag till den i en lista under mina bokmärken. Föredrar att klicka mig in så på olika bloggar när jag känner för det, istället för att hela tiden kolla igenom bloglovin (använder det istället till bloggar som uppdateras bara någon gång i veckan osv).

Även om jag läser en del, så är jag väldigt dålig på att kommentera det jag tycker om. Så från och med nu så ska det bli ändring på det. När jag läser något jag gillar, så ska jag bannemej kommentera.

Kommentarer
Postat av: Cece

Låter bra! Krävs inte mycket tid för en kommentar som i alla fall ger bekräftelse att någon läst. Jag brukar ofta gå och kolla min statistik för att känna att folk tittar på min blogg :P

2009-09-11 @ 17:43:07
URL: http://parvadux.blogg.se/
Postat av: mango

åh, blir extremt fotosugen när jag ser bilden!

Jag är rätt dålig på att både läsa och kommentera bloggar. Men jag brukar ibland klicka in på de flesta bloggarna som har kommenterat min ^-^ men inte alltid jag orkar göra det.



Puss på dig!

2009-09-11 @ 19:09:56
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0