Part two



Klockan börjar bli mycket och här ligger jag i sängen lyssnandes på laleh, det var ett tag sen jag lyssnade på henne. Åh, hon är så himla bra ändå, har saknat hennes musik. Jag vet, jag borde egentligen sova, men har en del att tänka på. Kollade innan på fjärde avsnittet av tonårsliv, och vissa delar blev jag väldigt rörd utav. Tycker att det är väldigt modigt av tjejerna att vara med i den serien, att vara offentlig med sitt liv är nog inte alltid det lättaste.

Ibland kan man nog bli lite rädd, att en del vet mer om dig än vad du själv gör. Att en del vet saker om dig, utan att du sagt det till de, alltså genom rykten. Samma kan det vara med en blogg/hemsida, ibland är det kul om någon känner igen dig, men det kan även bli lite jobbigt, i vissa lägen vill man bara sjunka in i omgivningen och inte synas. Men jag antar väl att det är ett val man gör (fast någonstans går det ju ändå en gräns). Vet egentligen inte direkt varför jag sitter och skriver detta, kom och tänka på det bara. Frågan är även, vågar jag ha denna blogg? Vill jag att andra ska veta om den utöver hemsidan och allt? Den är ju inte precis gömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0