därför blev det mango idag








Under påsk har en massa gott påskgodis ätits, en hel del faktiskt.. Dessutom åt man ute nästan varje dag i och med att mormor och morfar var och hälsade på. Tillslut, säger ändå magen stopp och börjar bli rund, därför blev det mango idag, så gott. Nu har iallafall mormor och morfar tagit flyget hem igen, och jag saknar de en hel del. Att vinka av de vid tågstationen var riktigt jobbigt, men allt bra har även ett slut det också.

En utav dagarna åt vi lunch längs nissan, tror nog att det var i söndags. För mig blev det en grekisk paj, en utav mina favoriter, mat paj. Så om ni vill bjuda mig på något gott, så vet ni det iallafall. Gärna med en god sallad till eller keso. Min syster åt de samma, men såg inte lika glad ut.. Frågade mig medan jag åt om jag tyckte det var gott, när jag svarade ja, gjorde hon en min och fortsatte att äta. Måste lära mig göra egna pajer hemma, kanske min syster kan?

Kommentarer
Postat av: Frederika

tönt lär dig göra egna pajjerrrr!!! ;o

2009-04-19 @ 00:42:47
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0