tio minuter kvar på augusti



Just nu när jag skriver detta, är det tio minuter kvar på augusti och det känns väldigt konstigt. Även rätt ledsamt.. Hela sommaren har gått förbi så snabbt och jag har hunnit med att göra en hel del. Blir nog svårt att nämna allt just i detta inlägg, men får väl posta några fram över som jag kan ha kvar för att minnas. Måste skriva ner allt innan jag glömmer i något block, vissa minnen vill man bara inte glömma.

Finns en del saker jag känner att jag borde ha gjort mer utav under sommaren, men nu är det som det är. Kanske bestämmer jag mig för att åka ner och ta ett sista spontat dopp imorgon i havet? Jag får se helt enkelt vart dagen tar mig. Det lät fint, så jag kör på det.

23:53. Sju minuter kvar tills september. Vi hörs då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0