Hur lång tid ska det ta egentligen?



Nu har jag vart sjuk i ungefär tre dagar. Även om febern och den käraste frossan är borta, så är fortfarande förkylningen kvar. Hur lång tid ska det ta egentligen? Halsen svullen, ont i öronen och äckligt slem. Inte så himla trevligt va? Nästan så att man mår illa bara man läser det. Får väl se det positivt, har inte vart sjuk en endaste gång hela vintern - tills nu.

Ikväll är det malmö som gäller. Är inte lika pepp på det nu när jag är sjuk, men borde nog åka dit ändå, även om det smartaste vore att stanna hemma. Lite sushi sitter ju aldrig fel! Äter alltid det när jag är i malmö, finns inte lika god sushi här där jag bor för samma pris. Äsch, jag får se hur jag gör. I vilket fall som helst, så ska jag vara helt frisk på söndag, det har jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Frederika

krya på dig skitunge :) jag vill med ha sushi!! :(

2009-02-13 @ 13:30:46
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0