stora snö-flingor föll från himlen och jag log stort



Idag var en rätt konstig dag. Först var det soligt och fint (även om alla ville dra ner rullgardinen i klassrummet), sedan mot slutet utav skoldagen började det regna. När jag stod vid mitt skåp och tittade ut såg regnet rätt konstigt ut, och jag frågade någon annan om det regnade eller snöade, hon svarade; båda. Strax efter haglade det snabbt. Jag tog på mig jackan, stängde igen väskan och började gå på utgången. När vi kom ut var det istället stora snö-flingor som föll från himlen och jag log stort. Så himla fint var det. Men ändå rätt konstigt va? Hur vädret kan ändra sig så mycket på kort tid?

Det slutade iallafall snöa efter en stund, och en del smälte bort. Men lite är iallafall kvar på gräsmattorna, och vet ni vad det bästa är? Det ska tydligen snöa ännu mer imorgon..

Kommentarer
Postat av: Frederika

ASSÅ STEFFI DÖDÖDÖ!! JAG HATAR SNÖ :(

2009-02-09 @ 22:46:59
URL: http://totally.blogg.se/
Postat av: Frederika

sv: hahah, den var ju bra steffi ;) not <3

2009-02-09 @ 22:52:00
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0