ta det lugnt och låta tiden gå





På fredagar har jag ju endast en lektion, och idag fick vi jobba hemma. Sov till kl 8, sedan bestämde jag mig för att gå upp. Vet faktist inte riktigt vad jag gjort sen dess, kollat lite på tv, ätit frukost vid datorn och hämtat upp lite kläder som var klara. Bestämde mig faktist för att äta gröt idag, då jag endast åt det en gång under jul. Jag lade till lite mandelbiskvier när gröten var klar, men de blev helt mjuka utav värmen, inte riktigt lika gott. Tog en macka sen istället efter att ha ätit upp halva gröten.

Har även lyssnat på film-musiken ifrån den skivan som ni ser över under nästan hela morgonen, den är ju så bra. Iallafall, så det är skönt att bara ta det lugnt ibland och låta tiden gå, funderar nog på att ta ett bad sen. Efter det har jag tänkt att gå till min farmor. Ikväll är det malmö som gäller och där kommer jag att befinna mig denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0