Att tappa bort något man tycker om



Att tappa bort något man tycker om, är ju aldrig kul. Speciellt något man vet att det är omöjligt att ersätta. Som tur är händer det väldigt sällan mig, men när det väl händer, så känns det jobbigt och väldigt trisst.

I torsdags, när jag var i västra hamnen i Malmö, tappade jag bort min ring. Precis när jag skulle sätta mig ner för att fika, kändes det väldigt tomt på min hand. När jag tittade ner, märkte jag att den var borta. Nej!!!!! var det enda jag kunde tänka, jag hade ju haft på mig den för högst 5 minuter sen. Jag reste mig snabbt upp igen, och gick med snabba steg dit där jag var säker på att den låg. När jag kom fram och letade lite, så blev jag väldigt besviken, någon hade redan tagit den. Det värsta är att den inte heller säljs längre i affären. Men sånt händer ju ibland. Synd bara att inte människor kan låta saker och ting vara, visst jag får skylla mig själv, men samtidigt om man låter något man hittar  vara, så ger ju det en större chans till den som tappat den, att få den tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0