även om jag stundtals kan tycka att det är kul



Nu är jag hemma igen. Det kändes verkligen ledsamt att behöva hem åka ifrån Göteborg, Jennifer och jag hade så kul. Men även allt bra, har ett slut antar jag.

Imorgon är det nationella i matte, och det känns inte lika bra som jag hade önskat. Matte är inte direkt mitt starkaste ämne, även om jag stundtals kan tycka att det är kul. Eller jag tyckte det förrut iallafall. Nu ska jag nog försöka sova lite, och denna gången ska jag inte glömma att ställa klockan.

...stundtals har jag hört ifrån min vän Cecilia. Tycker att det är så väldigt fint, att jag måste själv säga det.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jädrans vilken vacker bild!

2009-05-13 @ 19:13:05
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0