Det var som om hon inte ens varit borta







I lördags kväll kom min kompis Amanda ifrån dalarna hit. Innan bodde hon här, väldigt nära mig men sedan för några år sedan flyttade hon till dalarna.. Det känns väldigt jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra, att vi inte kan träffas när vi vill osv. Avståndet är ju så långt och det kostar en hel del.

Blev så glad när hon ringde och sa att hon skulle hit! Minns knappt ens när vi träffades sist. Det var längesen iallafall. Vi pratade mest under kvällen om allt möjligt vi båda missat, minnen, händelser sent ut på natten. På morgonen efter att vi ätit frukost gick vi dit hon bodde innan och tittade oss omkring och satt på lekplatsen. Det kändes verkligen så konstigt, efter att hon vart borta så länge att se henne sitta bredvid mig igen. Det var som om hon inte ens varit borta, flyttat, utan att allt var som vanligt.

Efter en stund kom hennes mamma för att hämta henne. Med sig hade hon en valp som de precis köpt i helgen, Buster heter han. Han var så väldigt söt och mjuk att det knappt går att förklara i ord. Sedan när de skulle åka hem stod jag kvar på parkeringen och vinkade. Även det kändes konstigt.. att se de åka iväg i bilen. Men snart ses vi igen hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: cornelia

åh tack! vad glad jag blir:D och desamma! :D

2009-09-03 @ 18:13:00
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej! Oj, jag blir jätteglad! Kul att du äntligen kommenterar då. Jo, jag är lite dålig på den fronten. Men jag ska bättra mig. Och så tack så jättejättemycket ocksÅ!!!! :) Pussss!

2009-09-03 @ 20:52:43
URL: http://puss.blogg.se/
Postat av: Frederika

fina bilder rumpi :)

2009-09-03 @ 22:30:06
URL: http://totally.blogg.se/
Postat av: Malin

Jattefin header och det ar sa roligt att se kompisar igen nar man hunnit sakna dem, haha! ;)

2009-09-07 @ 01:18:31
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0