Känns som att det börjar bli en vana nu



Idag när jag vaknade kände jag mig väldigt trött.. fick småspringa till bussen för att försöka hinna med. Känns som att det börjar bli en vana nu. En jobbig en också. Att jag inte bara kan vara lite snabbare på morgonen så att jag hinner med bussen jag vill och ha lite tid innan lektionen börjar när jag väl kommer fram till skolan. Att kunna slippa springa direkt till lektionen och ha med mig rätt böcker lite oftare skulle vara rätt fint.

Min första lektion bestod utav ledarskap. Idag skulle vi lyssna på presentationer som andra hade utav sig själva. Jag har inte haft min själv än, så känns rätt nervöst. Under vår ytterst korta rast, sprang jag och Ericka för att köpa kaffe i medieteket. Eller rättare sagt jag köpte det. Kanske borde jag någon gång räkna ut hur mycket pengar jag lägger ut på kaffe egentligen per månad. Det vore intressant. En annan sak jag inte heller förstår är, varför en banan som är gul på morgonen blir som på bilden ovan efter att ha varit i väskan i en timme?

Kommentarer
Postat av: Frederika

mosat den rumpi???

2009-09-09 @ 22:54:55
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0