Som väntat när jag vaknade idag..



I lördags åt jag denna kyckling rulle som är på bilderna ovan. Brukar inte hitta sånt som är gott här hemma, men i malmö har jag några favoriter!

Som väntat, när jag vaknade idag mådde jag inte alls bra. Så det var bara att ringa till skolan och sjukanmäla mig för att sedan lägga mig i sängen igen. Så otroligt tråkigt... Efter att ha sovit några timmar dunkade huvudet så mycket att jag inte kunde somna om igen. Kollade då istället på en ny serie som heter Eastwick. Tog ett tag innan jag kom in i den och har bestämt mig för att börja följa den. Ännu en att lägga till i listan!

Kommentarer
Postat av: Cece

Krya på dig nu!!!

tycka synd om

2009-09-29 @ 14:32:53
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0