Föll jag för grupptrycket bland de duktiga för att själv känna mig bättre?



Jag kämpade. Jag duckade. Jag höll mig undan. Men trots det misslyckades jag..

..och blev sjuk! Sov riktigt länge igår och idag drog jag mig själv upp efter ett antal snoozningar. Jag var helt enkelt tvungen, kan inte missa något utav skolan längre, blir helt omöjligt att hinna ikapp sen ju. Iallafall med matten. Vad tänkte jag egentligen när jag valde Matte C? FÖLL JAG FÖR GRUPPTRYCKET BLAND DE DUKTIGA FÖR ATT SJÄLV KÄNNA MIG BÄTTRE? Jag som ogillar matte något så otroligt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy fan vad fin du är

2009-09-12 @ 12:39:09
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0