Märkte själv hur trött jag var

Igår lade jag mig lite tidigare än vad jag brukar för att kunna läsa lite på en bok som jag precis lånat. Efter att ha läst i ungefär en timme lade jag ifrån mig den och släckte. Märkte själv hur trött jag var och lade mitt huvud på kudden för att äntligen sova. Plötsligt kom jag på att jag inte hade ställt alarmet och tänkte på det en stund..

.. På morgonen vaknade jag med ett ryck. FAAAAAN var det enda jag kunde tänka, jag hade somnat utan att ställa klockan, fast jag hade tänkt på att göra det precis innan jag somnade det. Hur lyckas man? Aja, som tur väl så sov jag iallafall inte bort hela dagen utan jag vaknade ändå i rätt okej tid. Nu ska jag äta lunch och sedan dra vidare på ledarskaps lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0