Februari 9

Har läst väldigt mycket på den senaste tiden och tycker att det är väldigt skönt att vara i en läs-period igen. Börjat tappa räkningen på hur många böcker jag läst denna månaden..

Om jag börjar läsa en bok, så måste jag läsa ut hela boken samma dag. Jag kan verkligen inte lägga ifrån mig den, för att läsa vidare på den dagen efter. Men jag måste lära mig snart, att bara läsa några kapitel i taget, för annars sitter jag och läser i flera timmar utan att göra annat som jag egentligen behöver göra.

Borde börja skriva här vilka böcker jag läser/har läst, fast jag är så dålig på att beskriva vad de handlar om. Men det kanske räcker med att jag endast skriver vad jag tyckte om boken? Resten kan man ju söka själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0